Hasta hakları çerçevesinde, Etik kurallara uygun, etkin,verimli,saygın,kaliteli,kolay,ulaşılabilir ve güler yüzlü bir sağlık hizmeti sunmaktır.
KALİTE POLİTİKAMIZ
“Hasta Memnuniyetini” sağlamada yönetim politikası olarak hastalara sunulan hizmetten beklentilerini tam olarak kendilerine verebilmek için etik kurallara bağlı, saygılı ve güler yüzlü bir sağlık hizmetini doğru teşhis ve tedavilerle sunabilmeyi tam olarak benimsemiştir. Amacımız Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi olarak alanında kendisini sürekli geliştirerek oluşturduğu kalite yönetim sisteminin tüm şartlarını uygulamak ve yasal mevzuata uygun faaliyetlerde bulunmaktır. Hastalarımız nezdinde hizmetlerimiz tüm beklentileri karşılaması ve kalite imajının sürekli olarak sağlanması SADSM‘nin Kalite Yönetim Sisteminin ilk ve temel şartıdır.
29 Mayıs 2019